Saturday, 4 July 2015

Bile Aku Dengan Slumbernyer Masuk Restoran Secret Resepi Bulan Ramadhan ~~


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...

Berkurun lamenye tak update blog...

Tibe2 ari ni dengan rajinnye bukak lappy and nak update 1 entry...

Banyak sangat sebab kenape da lame tinggalkan dunia blogging...

Sebab urusan dunia lebih penting dari update benda ni... Hi3

Memandangkan aku tengah free sangat, so boleh la update blog...

Niat nak update 2 memang ade... 

Tapi tak taw nak start dari mane....

Ok, sebelum sahur ni, aku nak cite sikit...

Cite die lagu ni...

Aku Dengan Slumbernye Masuk Secret Resepi Mase Bulan Ramadhan...

-------------------------------

Ade la 1 ari 2,

Aku bergegas nak g Pejabat Pos sebab nak pos barang...

Aku ade  jual barang online...

Spe nak tengok koleksi Preloved aku ngan adik aku, boleh bukak Instagran 

Ig : ANYPRELOVEDHOUSE





Alhamdulillah, banyak jugak baju Sold Out...

Thanks to semua yang beli :)

Tapi kali ni aku bukan nak pos baju, tapi aku jual Phone kat Mudah.Com


Ni semua koleksi phone aku...

Serius mmg cepat gile respond dari customer...

Opss Sorry semua phone da Sold Out...

Sebab memang pantas dan effection betul Mudah.com ni eh...

Boleh dikatekan tiap2 ari orang contact tanye pasal phone...

Tapi korang kena letak harga yang berpatutan la...

Kalau tak orang tak nak beli...

Sebab kalau jual kat kedai memang tak laku...

Sedih...

Lagipn My Boyfriend tak bagi pkai phone banyak2... Ha3...

So daripada harta karun aku ni berkarat dalam almari, lebih baik aku jual je...

Oppssss da terlajak cite...

Sambung balik.........

Dalam kul 2.15, aku bergegas nak g Post Office,

Baru je tutup pintu kereta,

Tibe2 ade someone Whatsapp aku...

Die cakap aku ade interview kerja kat Syarikat Insurance...

And die cakap interview 2 pukul 3.30..

Mak aii...

Mane sempat nak bersiap lagi,

Nak makeup lagi...

Aku pun  kelam kabut keluar kereta and nak g tukar baju...

Dengan baju tak ironnye... 

Dengan muka yang tak make upnye...

Spoil gile...

Last2 aku makeup je dalam kereta...

Lepas 2 tibe2 orang 2 whatsapp aku tak jadi interview kol 3.30..

Interview kul 4.00 lak,

Sebab die ade hal luar...

Aku g sane dgn mak cik aku..

Die lak tak leh anta aku kol 4 sebab ade kerja...

Then die terpakse drop aku kat company 2 dalam kol 3 lebih lepas aku pos barang kat Post Office..

Alahai sudu gile kena tuggu lebih kurang 45 minit depan office 2...

Aku pun kehulu kehilir tak tentu arah...

Nak jadikan cerita sebaris company 2 ade Restoran Secret Resepi...



Aku pun fikir2 la mybe aku boleh lepak2 dalam Secret Resepi dlu sementara nak tggu kol 4...

Aku pun dengan slumber masuk la Secret Resepi 2...

And aku duduk la dekat kerusi yang empuk 2...

Lepas 2 ade la sorang pekerja lelaki ni bagi aku Menu...

Aku pun tengok la Menu...

Aku bukan nak makan pun. sebenarnye nak tumpang duduk je...

Tengok list Menu,memang mahal la... 

Even air pn semua kebanyakan Rm6 keatas...

Last2 aku terjumpe Ice-Cream 1 scope Rm4...

Sebab dalam wallet tak banyak cash time 2..

Aku pun cakap la kt pekerja 2 yang aku nak ice-cream 1 scope...

Then pekerja 2 tanye macam ni kat aku...

--------------------

Pekerja :  "Akak nak makan sini ke nak bungkus bawak balik?"

Aku pun dengan slumber cakap macam ni,

Aku : "Saya nak makan sini"...

Lepas 2 pekerja 2 terpinga2 and muka die macam pucat sikit...

Pekerja : " Orang Islam tak boleh makan dekat sini... Untuk orang yang bukan Islam je"...

Aku pun dengan blur2 time 2...

Lepas 2 dalam ati aku, pelik la asal orang Islam tak leh makan kat sini...

Restoran ni tak halal ke?

Lepas 2 baru la aku teringat yang ni BULAN RAMADHAN 

Ya Allah....

Serius aku terlupa gileee..

Memang malu tahap cipan la time 2...

Rase macam nak menyorok bawah kerusi je time 2...

Alahai Sabo je la...

Memang malu gile...

Sumpah...

Memang 5 taun aku tak nak masuk Secret Resepi 2 da...

Rase macam nak lari kat Planet Pluto je time 2...

Termenung 5 hari 5 malam....

Time aku buat muke cool je...

And aku cakap kat die...

Aku : Tak pe la, kalau macam 2 saya stay sini sekejap boleh?

And die cakap boleh...

Lepas 2 die pn bla...

Ish2... Teruk betul la...

Malu tahap 10....

Semoga benda macam ni da tak berulang da...

Mybe sebab nervous sangat nak g Interview...

Sampai terlupa bulan Ramadhan...

Ok, ade mase i update lagi yaww...

Banyak sebenarnye nak update..

Sampai disini saje...

Jap lagi nak sahur da...



Belanja gambar latest sikit...

(Gelak Sorang2)

Bye...

Love Aen.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...