Friday, 22 November 2013

Risau...


Risau....

Risau...

Risau...

Risau...

Maksud risau dalam kamus ialah gelisah, rusuh hati, hatinya bercampur cemas, 
rusuh (kacau, tidak aman), tidak
mungkin kita dapat hidup dengan tenteram,
mengganggu (keamanan, ketenteraman)...



Aku risau sangat pasal pembelajaran aku kat Uitm...

Aku study kos account...

Aku bukan nak jadi accountant pon...

Semak kepale...

Ade budak yang tak suke aku mase kat sekolah, die boleh cakap kat semua orang yang aku study pasal menjahit baju kat Uitm...

Hahaha...

Kesian betol budak @#$&%^&@%...

Buat penat je ko tabur fitnah kat aku...

Ko yang dapat dosa...

Dah malas nak cite pasal die...

Bertambah semak...

Aku tak sure la aku ni tak boleh bawak kos ni or aku terbawak2 dengan masalah aku...

Tettttttttttttttttt.....

Masalah?

Dengar pasal masalah mesti semua orang nak tanye masalah ape...

Kan? Kan? Kan?

Semua orang nak taw ape masalah aku kalau aku cakap macam ni...

Terutama mak aku... Hi3

Thats why la aku tak nak cakap pape before ni...

Better aku senyap je, wat macam tak de ape jadi...

Cume masalah tu effect wat aku jadi malas nak menghadap buku...

Kesian buku...

Buku tak bersalah pon...

Mesti buku2 yang tebal2, 20 taun bace tak habis tu, mesti rindu gile kat aku... Hikhik

Lagipon kalau aku cerita masalah aku, mesti orang akan cakap macam ni...

"Sabar la Aen, ni ujian tok ko"...

Mesti macam ni kan?

Kalau boleh aku nak macam ni...

"Aku boleh tolong selesaikan masalah ko, esok jugak masalah ko selesai..."

Tapi memang tak la kan?



Dunia mengajar kite erti kesabaran...

Tak pe la, hadap je...

Cume aku doakan, kalau orang2 yang aniaye aku tu betol2 salah, aku harap dorang sedar la nanti, kalau dorang tak salah, enjoy ur life ok? Peace no war... Aku pon da maafkan korang... Dont worry... Walaupun ape korang wat kat aku sampai aku effect macam ni...
Tak pe, aku maafkan je...
Kalau aku balas, ape la sangat, tah2 tak bagi kesan pon..
Tapi ingat, Allah tak pernah tidur...
Mungkin ari ni ko wat aku, esok luse mungkin orang lain wat ko...
Wallahualam...

Letih bergaduh dengan orang tak matang...

Budak budak...

Typical...

Btw korang doakan aku dapat habiskan belajar...


Teringin nak baling topi macam ni...

Sob sob sob...

Tskk tskk tskk..

Makkk...

Mamaaa...

Ummiii...

Ibuuu...

Sedih sangat taw x!!!????

Btw, buat macam biase...

Macam tak de pape yang jadi...

Kesian aku...

Kalau dalam kepale, mungkin aku da lame tinggalkan dunia ni and pergi planet lain, pastu kawan ngan alien yang tak pernah cari salah aku and selalu sokong ape yang aku nak wat...
_
_
_
_
_
_
_
_

Termenung 10 saat...
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_



Tak pe la... Sabar je... ;')

Bagus kalau bersabar ni...

Trying to force my self to smile disaat2 genting...

Nty da berjaya, aku post sampai lebam.... Hi3..

Tak de la...



Korang, dengar lagu ni...
Kalau aku down, ade jugak aku dengar lagu ni...
Kot2 la korang suke...
Macam best je, macam best je... Hi3

Daaaaaaa :')




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...