Sunday, 2 June 2013

Power Bank ~

Sape kat sini ade Power Bank ?!!!

Yeahh !!!! 

Kite geng :ppp

Sape yang belum beli power bank, aku suggest korang beli la...

Pleaseee.. Beli la wei..

Benda ni memang bagus gile..

Aku belanje korang, tapi korang bayar la..

Aku dah pon beli power bank bulan lepas...

Funtion die msti koramg taw kan?

Korang boleh cas phone, tab, mp3 kat dalam kereta or kat dalam beg, or bile2 la..

Mule2 cas dulu kat rumah, and bile da penuh boleh la cas phone dalam beg time korang jalan2..

Sekarang aku pakai tab, so main game sekejap, bateri da habis, so kena pakai la benda ni..

Power Bank yang aku beli tu xsure jename ape..

Benda ni baru lagi so aku xsure which one is better..

Aku just beli je mane2 asalkan ade..

Harga yang aku punye RM169 11200 mAh.. Mahalkan??

Kalau boleh aku nak yang 30 000 mAh tu..

Besar sikit.. So boleh cas tab banyak kali..

Kalau yang 11200 mAh tu boleh cas tab 2 kali je..

Phone biase banyak kali la boleh cas..

Kalau yang 30 000 mAh tu lagi la besar..

Tapi mahal la dekat Rm300..

Mane la ade duit..

Ade kawan aku cakap, die beli kat online yang 40 000 mAh tu just Rm120 je..

Wawwww !!!! Besar gile..

Murah je kan??

Tapi aku da terbeli...

Aku rase macam da kena tipu je tapi xkesah la..

Asalkan da ade power bank..

Oppsssss... Ni kakak sedare aku yang belanje separuh taw..

Jangan salah faham ye?

For those yang teringin sangat nak benda ni, kumpul la duit..

Sikit2 lame jadi bukit...

Ari tu ade la ak terdesak nak cas phone, nasib baik la ade orang ni bawak power bank..

Thanks a lot to her..

Seriously, Power Bank can save your life ^^

Gud luck to get this awesome gadget !

Yeah...



Ni bukan Power Bank aku, tapi lebih kurang macam ni la.. Warna putih jugak :)

Xoxo A.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...