Saturday, 1 June 2013

My feeling right now !

Nak taw ape perasaan aku sekarang???

Ni !





Kosong !

Empty !

Nak taw kenape???

Sebab member aku yang pengkianat tu la..

Aku xleh tgok betol la muke die tu..

Aku rase semak..

Jadi serabut bile tengok muke die..

Aku harap sangat 1 ari nanti ade penyelesaian antara kiteorang..

Kalau la antara kiteorang dah xde penyelesaian, tolong la jauhkan kami sebab aku xleh tengok la muke die..

Aku sakit ati sangat...

Rase macam nak tarik2 je rambut die sampai botak kepale die.. 

Macam ni la perempuan, kalau bergaduh, just pendam je perasaan marah tu kan? Lepas tu nangis..

Kalau lelaki, dah lame kena tertumbuk kawan die tu sampai berdarah...

Lepas bertumbuk, berbaik semula...

Kalau perempuan xde nak bertumbuk, just simpan dalam ati bertahun2 lamenye...

Pendam je perasaan tu..

Bertahun taw? Nampak?? BETAHUN ok, bukan berbulan...

Kalau boleh memang nak ade penyelesaian...

Tapi sampai bile?

Berharap dan terus berharap.....................................................................









-
-
-
-
-
-

Kalau boleh, aku nak dalam ati aku macam ni...





Berlampu2 g2..

Aku suke sangat tengok lampu2 warna warni ni...

Siez cantik..

And xde la kosong je macam bilek kat atas tu.. Hu2

Btw, pray for my happiness ya?

Thanks friendssssss... #Hug :*

Xoxo A.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...