Sunday, 2 June 2013

Another function of blog

Seriously, post ni xde niat pon nak membangga diri, nak bermegah diri or seangkatan dengannye...

Just nak cerita keadaan yang sebenar..

Selain boleh dapat duit dari blog, blog pon ade funtion lain taw... Hehehe

Nak taw ape?

Mengelakkan diri dari ditemuduga oleh orang yang tak dikenali... Hahaha

Opsssss... Mybe post ni lebih sesuai tok perempuan kot..

Sebab lelaki susah nak faham situasi ni.. He3..

Contoh kalau korang on chat kat fb or on look around on wechat...

Mesti ade sape2 add kat wechat and anta chat kat korang kan? (Mostly perempuan yg selalu kena)

Contoh klo korang approve friend request, mesti dorang anta inbox macam ni...

"Thanks approve ^^... Intro please"

Biasenye aku xbalas pon :p

Tapi untuk membuktikan aku xsombong, aku approve je sape2 kat wechat...

Tapi bile dorang anta mcj "Tq approve, jom berkenalan or bla bla bla bla"..

Aku jadi rimas... Bukan nak berlagak..

Tapi macam kena temuduga tok mintak kerja...

Aku penah da kena sound and sorang mamat ni..

Die tu handsome la jugak tapi memang aku malas nak reply..

Then die cakap, "Ko ni sombong nak mampus, baik xyah kawan, bla bla bla"

Die kutuk aku..

Then aku pon nak reply la mcj die..

Nak jadikan cite, phone xde bateri and ttbe off..

Bile on balik, mamat tu da remove aku as friend..  Owhhh..

Terbaik..

Pastu kalau orang yang baru approve sibok2 nak interview aku, aku just cakap macam ni,
'Visit my blog aenputerirahman.blogspot.com'

Wah, berlagak betol... Hahahaha :p

Contohnye macam ni...




Die ni jenis kalau orang xreply, die still anta anta anta...

Skank ni aku online pakai tab...

Tab aku tu bile orang anta pape kat facebook, nty die vibrate..

Vibrate lak kuat gile..

Kdg2 sampai ganggu aku nak tido...

Grrrrrrrrrrrr =_=''

So for those yang ade situasi yang same, boleh la start create simple blog, and just say to them,

Visit my blog... Hahahahahahahah :P

-Mintak maaf kepada yang terasa-

Xoxo A.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...