Saturday, 17 November 2012

Main blog boleh dapat duit??


Assalamualaikum semua !

Sape kat sini ade blog?

Then korang join Nuffnang (letak iklan kat blog) or Chrup Chrup?

Lepas tu korang dapat side income..

Tak kesah la 20 sen ke, puluh ringgit ke, ratusan ke..

Tak kesah la tu..

Meh la explain kat aku lebih detail pasal tu..

Add my facebook..


Tak pon add account Nuffnang aku...


Korang explain kat aku cara betol nak guna iklan tu..

Bukan ape, dah setahun aku main blog, and pasang iklan nuffang tu, tapi tak dapat reward..

Die tulis RM 0.00 for 1 year..

Kalau ade 20 sen kira ok la jugak....

So kalau korang tak de blog, tibe2 rase nak buat blog, come and join us, tapi make sure pasang iklan untuk mase depan yang cerah...

Aku dengar ade orang boleh dapat beratus sebulan sebab iklan tu je...

But how ??

I have to learn more..

Rugi la aku main blog lame-lame tapi tak dapat reward... Waaaaaa ='(

Kalau korang nak taw lebih lanjut pasal Nuffnang and Chrup Chrup, klik link kat bawah ni,,,

-
-
-

Selamat Mencuba =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...