Thursday, 29 November 2012

Hand Make Chocolate !


Hye3....
Thanks sebab sudi membace..
Sila tepuk tangan tuk diri korang ya? Hehe

Cuti sem da nak habis so saje nak share ape yang aku da buat mase cuti..
Tak banyak aktiviti pon.. Sangat bowrinkk..


But, aku ada g tolong mak sedara aku buat coklat kat rumah die..
Nak buat coklat tak susah pon..

Aku pun tak tao sejauh mane bisnes coklat die..
Btw memang banyak la acuan nak buat coklat..

Aku dah la hantu coklat..
Nyum nyum !






Ni coklat yang da siap dibekukan.. Tinggal nak letak dalam kotak je...


Comel kan? =D


Ni lak yang bentuk Love... Tak sure bape harga die...


Cube bayangkan kalau dapat gigit coklat box ni.. Hehehe


Ni lak coklat Rama2.. Creatif kan?



Ni lak yang da siap.. =)


Yang macam ni dijual  RM 1.. Nak beli ke? Hahaha









Part paling best bile Adam tolong buat coklat jugak.. Die bukan setakat tolong tengok, die tolong rosakkan jugak ! Hahaha... Thanks Adam.. Btw.. Ko sangat comel !

Geram nak picit muke ko.. Hahaha

Thanks for reading !

=D




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...