Tuesday, 30 October 2012

Nak pergi ke tak ???



Assalamualaikum semua....
Bajet ada orang nak baca je kan? Hehe

Btw, sebelum pape, aku nak cakap yang aku dah belajar something yang baru dalam dunia blogger...
Ni Hanis Zulaika yang ajar taw..
Kalau tak kenal sape Hanis Zulaika tu, korang boleh google die sekarang ek?

Hanis cakap, kalau nak update pape kat blog, make sure korang guna ejaan yang betol...
Tujuan die untuk memudahkan blog korang dicari di google..

Contohnye kalau nak type saya tu jangan la type 'Shayer', kalau nak type tu nak jgn la type 'Nux', tak pon macam ni 'Shayer chenta awax'... Hahaha... Lawak gilee...

Aku pon selalu buat short form.. Tapi sekarang nak belajar type full lak.. Hehehe..

Ok this is my first post mase cuti semester ni...
Rasenye sempat lagi kot nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha to semua umat islam..





Disebabkan terlampau bosan kat rumah and nak manfaatkan broadband yang  letih mak ayah aku bayar tiap-tiap bulan, so aku merepek je la kat blog ni..
Sape nak layan tu, layan je la.. Bukan aku private pon blog ni... Hehehe XD

And sorry sebab aku akan guna bahase rojak kat dalam ni... Bukan ape, tok suke-suke je..
Lagipon, my english is not really good.. Hahaha


Ok, depends on tittle, nak pergi ke tak?

Yesssss....

Nak pergi ke tak...

Ok cite die macam ni...

Macam mane nak cite ek? Tak xtao nak mule dari mane...

Ok macam ni... Korang mesti tak caye yang aku contek je ngan sorang artis ni..

Die selalu anta chat kat facebook  aku and kadang-kadang kiteorang bbm..

Tapi aku tak boleh la bagi bbm pin die.. Sorry...

Aku contect ngan die dah lame gak ar.. Dari aku sem 2 kat Uitm..

Tapi tak de pape k? Hehe

And yang paling sedih aku tak tau pun pasal lagu-lagu die sebab aku suke dengar lagu yang baru-baru je.. Cewahhh..

Ok ni facebook die...



Baru-bari ni Abang Amy ade suh aku g studio die..

Uji bakat...

Ha???? Uji bakat.. Bakat ape la yang ade kat aku ni kan??

Aku pon termenung and pikir sekejap..

Nak uji bakat ape ek??

Ermm.. Aku pun tanye la die... Saya nak uji bakat ape kat sane..

Die kate, datang je nanti kite tengok bakat ape yang ade..

Hehe.. Adoiii..

Aku pun tak taw la die melawak ke serius ke..

Btw, aku tak fikir sangat pun pasal benda tu sebab aku nak focus study and focus ape yang lagi penting..

Lagipun aku takot la nak masuk Dunia yang aku tak pernah masuk walaupun MINAT TU ADE... Hahaha

Kalau rezeki memang dah tertulis kat situ, ade lah nanti..

So, jawapan untuk tawaran tu ----> 

Saya akan cube sedaya upaya.. I'll there... InsyaAllah =)))

Wink wink =D











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...