Friday, 27 May 2011

8 January 1992 i was born !!!!!!!!!!!

Hye !
Korang suke tengok gambar kan?
 Ni ade pic aq mase kecik... Tgok la.. Aq bagi.. Huhu...



Ynag pakai baju putih 2 aq... Nampak sgt aq kena pakse bergambar mase ni... Muke nak nangis !!


 Ha.. Ni time mood aq baik.. Mesti lepas minum susu ni.. Haha


Ni plak aq nak kereta lembu mne tah... Aq pon xpaham... Huhu


Yang ade anak panah kecik 2 aq la.. Yang tgh2 2 my sis, yang belah kanan sekali 2 sepupu aq.. Farid Aziz nme die... Tersesat lak die dlm pic 2..



Ni pic yg same je... Eh, aq pandang pe la mase 2 kan??? Kamera kat sini la yunk !!!



Ni aq xingat la kat mne... Mungkin mase convocation ayah sedare aq kot... Yang penting mase ni aq da pandai berjalan... Pakai kasut n posing2 lagi.. Huhu



Gambar ni paling aq ske.. Tao npe?? Aq xpaham cpe director y suruh aq sandar kat dinding... Nampak pelik kan?? Aq yang pakai topi 2, seksi sikit je.. Yang seksi banyak 2 akak aq... Well... Hahaha





Ni zaman pegang barang... Huhu



Ni time baby... Yang da besar 2 akak aq k??


Ni pic mase sambut birthday... Aq xtao pape pon mase ni kot.. Orang suruh tiup, aq tiup je la.. Huhu


Kek lagi???? Esh2.. Patot la aq jadi hantu kek bile nak besar... Hehe...



Ni mase tadika... Sumpah hodoh, 2 pon da touch up... Haha... Mcm da grad plak kan??? Hehe... Sbb 2 aq ske tadika kat sini... Huhu.... K la... Bye... Love... Aen

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...